9786057547293
552289
https://www.mdallstore.com/a-slam-felsefesinin-sa-zla-1-4a-a-1-4
Ä°slam Felsefesinin SözlüÄü
19.50
Bu sözlükte dil olarak "mana-yı mefhum Åudur" dendiÄinde
anlaÅılması istenen "anlam" anlamına olmak üzere anlam
önde tutulmuÅtur; veya en azından tutulmaya çalıÅılmıÅtır.
Anlam bir baÅka "entity"ye feda edilmemiÅtir. Aksi vakidir. Bu
sözlüÄün dili, veya bu sözlükte kullanılan dil "tuz deÄirmeni"
gibi çatır-çutur veya takır-tukur olmakla eleÅtirilebilir. Orta bir
dil kullanılamadıÄı, cümlelerin bazen uzun bazen kısa olduÄu
söylenebilir.
Hiç Åüphesiz bir felsefe sözlüÄü yazmaya kalkıÅmak o dilde
bulunan ve elan kullanılan sözcüklerın "already" sahip
olduÄu anlam yüklerini deÄiÅtirmek deÄildir. Zaten, yani asıl
anlamında "zaten" ile, özsel anlamında, buna imkân da yoktur.
GelmiÅ geçmiÅ "türün en iyi örneÄi" filozof Aristoteles'in bile
felsefeye toplam olarak 27 kavram kattıÄı dikkate alınacak
olursa bir dili deÄiÅtirmenin "possibility"si kendiliÄinden "ikna
edici" bir Åekilde ayan-beyan ortaya çıkar, görünür.
Sözlük hiçbir zaman tamam olmaz. Dolayısıyla rahatlıkla
diyebiliriz ki "abide" sözlükler varsa da "mükemmel" sözlük
yoktur..
anlaÅılması istenen "anlam" anlamına olmak üzere anlam
önde tutulmuÅtur; veya en azından tutulmaya çalıÅılmıÅtır.
Anlam bir baÅka "entity"ye feda edilmemiÅtir. Aksi vakidir. Bu
sözlüÄün dili, veya bu sözlükte kullanılan dil "tuz deÄirmeni"
gibi çatır-çutur veya takır-tukur olmakla eleÅtirilebilir. Orta bir
dil kullanılamadıÄı, cümlelerin bazen uzun bazen kısa olduÄu
söylenebilir.
Hiç Åüphesiz bir felsefe sözlüÄü yazmaya kalkıÅmak o dilde
bulunan ve elan kullanılan sözcüklerın "already" sahip
olduÄu anlam yüklerini deÄiÅtirmek deÄildir. Zaten, yani asıl
anlamında "zaten" ile, özsel anlamında, buna imkân da yoktur.
GelmiÅ geçmiÅ "türün en iyi örneÄi" filozof Aristoteles'in bile
felsefeye toplam olarak 27 kavram kattıÄı dikkate alınacak
olursa bir dili deÄiÅtirmenin "possibility"si kendiliÄinden "ikna
edici" bir Åekilde ayan-beyan ortaya çıkar, görünür.
Sözlük hiçbir zaman tamam olmaz. Dolayısıyla rahatlıkla
diyebiliriz ki "abide" sözlükler varsa da "mükemmel" sözlük
yoktur..
- Açıklama
- Bu sözlükte dil olarak "mana-yı mefhum Åudur" dendiÄinde
anlaÅılması istenen "anlam" anlamına olmak üzere anlam
önde tutulmuÅtur; veya en azından tutulmaya çalıÅılmıÅtır.
Anlam bir baÅka "entity"ye feda edilmemiÅtir. Aksi vakidir. Bu
sözlüÄün dili, veya bu sözlükte kullanılan dil "tuz deÄirmeni"
gibi çatır-çutur veya takır-tukur olmakla eleÅtirilebilir. Orta bir
dil kullanılamadıÄı, cümlelerin bazen uzun bazen kısa olduÄu
söylenebilir.
Hiç Åüphesiz bir felsefe sözlüÄü yazmaya kalkıÅmak o dilde
bulunan ve elan kullanılan sözcüklerın "already" sahip
olduÄu anlam yüklerini deÄiÅtirmek deÄildir. Zaten, yani asıl
anlamında "zaten" ile, özsel anlamında, buna imkân da yoktur.
GelmiÅ geçmiÅ "türün en iyi örneÄi" filozof Aristoteles'in bile
felsefeye toplam olarak 27 kavram kattıÄı dikkate alınacak
olursa bir dili deÄiÅtirmenin "possibility"si kendiliÄinden "ikna
edici" bir Åekilde ayan-beyan ortaya çıkar, görünür.
Sözlük hiçbir zaman tamam olmaz. Dolayısıyla rahatlıkla
diyebiliriz ki "abide" sözlükler varsa da "mükemmel" sözlük
yoktur..Stok Kodu:9786057547293Boyut:135-210Sayfa Sayısı:183Baskı:1Basım Tarihi:2019-08Kapak Türü:KartonKağıt Türü:2.HamurDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.