mdallstore.com

OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar

İndirimli Fiyat : 22,13
İndirimli Fiyat : 22,13 TL
Sepete Ekle
9786052263617
554447
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar
22.13
OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar

Bu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.

Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir. Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.

Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.

Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir. Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.
  • Açıklama
    • OpenCV ve Python ile Eğlenceli Projeler ve Oyunlar

      Bu kitapçıkta OpenCV sistemi ile neler yapabileceğimizi basit ama işlevsel kodlarla örneklendiriyoruz. İşin teorisi yerine uygulamaya ağırlık verdiğimiz bu kitap, OpenCV için bir başlangıç kitabıdır. Bu kütüphane ile neler yapabileceğinizi işlevsel örneklerle gösterdik.

      Bundan sonraki çalışmalarımız Makina Öğrenmesi ve Yapay Zekâ gibi alanlarda daha fazla ağırlığa sahip olacak. Şimdiye kadar yaptıklarımız, sadece, bu amaca yönelik ısınma hareketleridir. Bu kitapta kullandığımız Face Recognition, Facial Landmarks, YOLO Nesne Saptama gibi kütüphane ve yöntemler yakın gelecekte neler yapabileceklerimizin ipuçlarını barındırıyor.

      Biz yazılımcıların, sadece sansasyonel gelişmelerle yetinmemiz mümkün değildir. Asıl önemlisi gündelik çalışmalarımızı şekillendiren ve şekillendirecek olan yeni bilişim yapı taşlarını nasıl kullanabileceğimizi öğrenmek; bu araçlarla ve işlevleriyle bütünleşerek onları içselleştirmektir.

      Yapay Zekâ sadece Bilişim Dünyasını değil, fiziksel dünyamızın da her bir santimetrekaresini derinden etkileyecektir. Bundan kaçınmak artık mümkün değildir. Asıl yapmamız gereken, bu gelişmenin içinde, onunla birlikte yaşamayı öğrenmektir.
      Stok Kodu
      :
      9786052263617
      Boyut
      :
      135-195
      Sayfa Sayısı
      :
      152
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2019-09
      Kapak Türü
      :
      Karton
      Kağıt Türü
      :
      2.Hamur
      Dili
      :
      Türkçe
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat
Stokta yok