9786057667038
556712
https://www.mdallstore.com/sevda-a-le-kara
Sevda Ä°le Kara
11.25
Hızlanmıyordu. YavaÅlamıyordu da. AhÅabın içerisinde ilerleyen kurtçuk, deviniminin neden
olduÄu sonuçların farkında deÄildi. Oysa Åair sırrı söylemiÅti: Ne ölüme ne de ölümsüzlüÄe
benziyordu dönüÅüm; kederli bir bilgi gibi kendi bilincini yaratırken kıyamete kadar devam
edecekti.
Adanın en eski konaÄının karÅısında durmuÅ, gözlerini ön cephedeki pencerenin pervazlarına
dikmiÅti. Hareketsizdi. Dikkatli bakıÅlarla ahÅabın içerisinde ilerleyen kurtçuÄu izliyordu. YavaÅ
hareketleri, tükenmez inancıyla kendi hâlinde devinen kurtçuk, bütünleÅtiÄi ahÅap ile çift yönlü
bir dönüÅüme neden oluyordu.
AÅkın insanı tüketirken var etmesi gibi bir olguydu söz konusu olan. Tükenen ya da var olanın,
bakıŠaçısına göre yer deÄiÅtirdiÄi bu etkileÅimli döngüde aÅk kendi kendini tanımlayabilir veya
aÅkın bilinci, öznelerin varlık bilincini oluÅturabilirdi... Ãünkü aÅk, varlıÄı sürekli kemiren ve
dönüÅtüren bir kurtçuktu.
AÅk var mıydı?
Yazar Hakkında:
1970 yılında doÄdu.Ä°Tà Harita mezunu ilk Åiiri 1993 yılında yayımlandı.1994-1999 yılları
arasında Ä°zlek dergisine emek verdi. 2201 yılında TÃYAP Ä°stanbul Sanat Fuarı (ART-Ä°ST 2001)
Genç Sanat EleÅtirmeni ve Sanat Galericileri DerneÄi Ãzel BaÅarı Ãdülü'nü aldı.
Nilgün Marmara Metinleri ve Fragmanlar (Åiir 1997), Ay... DüÅüyor... Ãstüme (Åiir 2003),
... Sonra.. Sözler... (Åiir 2006), Ãzerine Yazılar (Ed. EleÅtirisi, 2007), Fatma Tülin resmi (Resim
EleÅtiri 2009), Aphrodisia'lar(Åiir 2011), Yol Ãstündeki Yazıcı (Edebiyat 2012), Jansin Yüzleri
(Åiir 2016), Beethoven'ın Odası(Ãykü 2017), Jazz (Åiir 2017), Jaklin'in Elleri (Åiir 2018),
Hakikat ve Görünürlük: Tayyar Eren resmi (Resim EleÅtirisi 2018), Yas (Åiir 2019)
Kullanılan Reklam Mecraları :
Sosyal medya platformları (Facebook, Instagram, Twitter) Yazılı medya (dergi ve gazeteler)
görsel medya (dıŠmekan reklamları ve televizyon)
olduÄu sonuçların farkında deÄildi. Oysa Åair sırrı söylemiÅti: Ne ölüme ne de ölümsüzlüÄe
benziyordu dönüÅüm; kederli bir bilgi gibi kendi bilincini yaratırken kıyamete kadar devam
edecekti.
Adanın en eski konaÄının karÅısında durmuÅ, gözlerini ön cephedeki pencerenin pervazlarına
dikmiÅti. Hareketsizdi. Dikkatli bakıÅlarla ahÅabın içerisinde ilerleyen kurtçuÄu izliyordu. YavaÅ
hareketleri, tükenmez inancıyla kendi hâlinde devinen kurtçuk, bütünleÅtiÄi ahÅap ile çift yönlü
bir dönüÅüme neden oluyordu.
AÅkın insanı tüketirken var etmesi gibi bir olguydu söz konusu olan. Tükenen ya da var olanın,
bakıŠaçısına göre yer deÄiÅtirdiÄi bu etkileÅimli döngüde aÅk kendi kendini tanımlayabilir veya
aÅkın bilinci, öznelerin varlık bilincini oluÅturabilirdi... Ãünkü aÅk, varlıÄı sürekli kemiren ve
dönüÅtüren bir kurtçuktu.
AÅk var mıydı?
Yazar Hakkında:
1970 yılında doÄdu.Ä°Tà Harita mezunu ilk Åiiri 1993 yılında yayımlandı.1994-1999 yılları
arasında Ä°zlek dergisine emek verdi. 2201 yılında TÃYAP Ä°stanbul Sanat Fuarı (ART-Ä°ST 2001)
Genç Sanat EleÅtirmeni ve Sanat Galericileri DerneÄi Ãzel BaÅarı Ãdülü'nü aldı.
Nilgün Marmara Metinleri ve Fragmanlar (Åiir 1997), Ay... DüÅüyor... Ãstüme (Åiir 2003),
... Sonra.. Sözler... (Åiir 2006), Ãzerine Yazılar (Ed. EleÅtirisi, 2007), Fatma Tülin resmi (Resim
EleÅtiri 2009), Aphrodisia'lar(Åiir 2011), Yol Ãstündeki Yazıcı (Edebiyat 2012), Jansin Yüzleri
(Åiir 2016), Beethoven'ın Odası(Ãykü 2017), Jazz (Åiir 2017), Jaklin'in Elleri (Åiir 2018),
Hakikat ve Görünürlük: Tayyar Eren resmi (Resim EleÅtirisi 2018), Yas (Åiir 2019)
Kullanılan Reklam Mecraları :
Sosyal medya platformları (Facebook, Instagram, Twitter) Yazılı medya (dergi ve gazeteler)
görsel medya (dıŠmekan reklamları ve televizyon)
- Açıklama
- Hızlanmıyordu. YavaÅlamıyordu da. AhÅabın içerisinde ilerleyen kurtçuk, deviniminin neden
olduÄu sonuçların farkında deÄildi. Oysa Åair sırrı söylemiÅti: Ne ölüme ne de ölümsüzlüÄe
benziyordu dönüÅüm; kederli bir bilgi gibi kendi bilincini yaratırken kıyamete kadar devam
edecekti.
Adanın en eski konaÄının karÅısında durmuÅ, gözlerini ön cephedeki pencerenin pervazlarına
dikmiÅti. Hareketsizdi. Dikkatli bakıÅlarla ahÅabın içerisinde ilerleyen kurtçuÄu izliyordu. YavaÅ
hareketleri, tükenmez inancıyla kendi hâlinde devinen kurtçuk, bütünleÅtiÄi ahÅap ile çift yönlü
bir dönüÅüme neden oluyordu.
AÅkın insanı tüketirken var etmesi gibi bir olguydu söz konusu olan. Tükenen ya da var olanın,
bakıŠaçısına göre yer deÄiÅtirdiÄi bu etkileÅimli döngüde aÅk kendi kendini tanımlayabilir veya
aÅkın bilinci, öznelerin varlık bilincini oluÅturabilirdi... Ãünkü aÅk, varlıÄı sürekli kemiren ve
dönüÅtüren bir kurtçuktu.
AÅk var mıydı?
Yazar Hakkında:
1970 yılında doÄdu.Ä°Tà Harita mezunu ilk Åiiri 1993 yılında yayımlandı.1994-1999 yılları
arasında Ä°zlek dergisine emek verdi. 2201 yılında TÃYAP Ä°stanbul Sanat Fuarı (ART-Ä°ST 2001)
Genç Sanat EleÅtirmeni ve Sanat Galericileri DerneÄi Ãzel BaÅarı Ãdülü'nü aldı.
Nilgün Marmara Metinleri ve Fragmanlar (Åiir 1997), Ay... DüÅüyor... Ãstüme (Åiir 2003),
... Sonra.. Sözler... (Åiir 2006), Ãzerine Yazılar (Ed. EleÅtirisi, 2007), Fatma Tülin resmi (Resim
EleÅtiri 2009), Aphrodisia'lar(Åiir 2011), Yol Ãstündeki Yazıcı (Edebiyat 2012), Jansin Yüzleri
(Åiir 2016), Beethoven'ın Odası(Ãykü 2017), Jazz (Åiir 2017), Jaklin'in Elleri (Åiir 2018),
Hakikat ve Görünürlük: Tayyar Eren resmi (Resim EleÅtirisi 2018), Yas (Åiir 2019)
Kullanılan Reklam Mecraları :
Sosyal medya platformları (Facebook, Instagram, Twitter) Yazılı medya (dergi ve gazeteler)
görsel medya (dıŠmekan reklamları ve televizyon)Stok Kodu:9786057667038Boyut:135-210Sayfa Sayısı:144Baskı:1Basım Tarihi:2019-09Kapak Türü:KartonKağıt Türü:2.HamurDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.