9786056965463
581560
https://www.mdallstore.com/unity3d
Unity3d Kendi Oyununu Kendin Yap
30.00
Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar
yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız
takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-
karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular
eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır. - Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
- Unity3D Kurulumu
- Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
- Temel Düzeydeki C# Konuları
- 2D ve 3D Kavramı
- Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
- Kamera ve Işıklar
- Kullanıcı Girdileri - Nesnelerin Klonlanması
- Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
- Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
- LABİRENT OYUNU
- Sahneler Arası Geçiş İşlemi
- Kullanıcı Arayüzleri
- Sesler
- Animasyon
- YÜKSEK ZIPLAMA OYUNU
- Yapay Zekâ
- Invoke() Fonksiyonu
- Ienumerator() Fonksiyonu
- Veri Kaydetme
- MANTAR TOPLAMA OYUNU
- Raycast
- Efektler (Halo, Trail, Particle)
- Zaman Kavramı
- FPS OYUNU
- Arazi Tasarlama
- Görüntü Efektleri (Post Processing)
- Optimizasyon
Yazar Hakkında;
Mustafa Bayraktar
Zonguldak/Ereğli doğumludur. Memleketi Trabzon'dur. İlköğretim eğitimi Trabzon'un Şa l p a zarı ilçesindeki Sütpınar
köyünde başlayıp Trabzon Fatih İlköğretim okulunda tamamlanan yazarımız, lise eğitimini ise Trabzon Lisesinde
tamamlamıştır. Karadeniz Teknik Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği bölümünden lisans mezunudur. Aldığı eğitimin aksine
lise yıllarından itibaren oyun yapımına merakı olması onu bu alanda çeşitli çalışmalar yapmasına vesile kılmıştır. Aradaki
boşluklarla beraber yaklaşık 15 yıldır oyun programlamayla ilgilenmektedir. Bugüne kadar birçok farklı platformda oyunlar
geliştirmiştir. Bunlardan bazıları: "Blitz 3D, Game Maker, Flash ve nihayetinde Unity 3D". Unity'nin güçlü bir oyun motoru
olması ve işleri son derece kolaylaştırması onu cezbeden noktaları olmuştur. Hâlihazırda özel bir oyun şirketinde
çalışmalarına devam etmektedir.
yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız
takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-
karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular
eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır. - Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
- Unity3D Kurulumu
- Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
- Temel Düzeydeki C# Konuları
- 2D ve 3D Kavramı
- Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
- Kamera ve Işıklar
- Kullanıcı Girdileri - Nesnelerin Klonlanması
- Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
- Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
- LABİRENT OYUNU
- Sahneler Arası Geçiş İşlemi
- Kullanıcı Arayüzleri
- Sesler
- Animasyon
- YÜKSEK ZIPLAMA OYUNU
- Yapay Zekâ
- Invoke() Fonksiyonu
- Ienumerator() Fonksiyonu
- Veri Kaydetme
- MANTAR TOPLAMA OYUNU
- Raycast
- Efektler (Halo, Trail, Particle)
- Zaman Kavramı
- FPS OYUNU
- Arazi Tasarlama
- Görüntü Efektleri (Post Processing)
- Optimizasyon
Yazar Hakkında;
Mustafa Bayraktar
Zonguldak/Ereğli doğumludur. Memleketi Trabzon'dur. İlköğretim eğitimi Trabzon'un Şa l p a zarı ilçesindeki Sütpınar
köyünde başlayıp Trabzon Fatih İlköğretim okulunda tamamlanan yazarımız, lise eğitimini ise Trabzon Lisesinde
tamamlamıştır. Karadeniz Teknik Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği bölümünden lisans mezunudur. Aldığı eğitimin aksine
lise yıllarından itibaren oyun yapımına merakı olması onu bu alanda çeşitli çalışmalar yapmasına vesile kılmıştır. Aradaki
boşluklarla beraber yaklaşık 15 yıldır oyun programlamayla ilgilenmektedir. Bugüne kadar birçok farklı platformda oyunlar
geliştirmiştir. Bunlardan bazıları: "Blitz 3D, Game Maker, Flash ve nihayetinde Unity 3D". Unity'nin güçlü bir oyun motoru
olması ve işleri son derece kolaylaştırması onu cezbeden noktaları olmuştur. Hâlihazırda özel bir oyun şirketinde
çalışmalarına devam etmektedir.
- Açıklama
- Unity3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar
yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız
takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.
Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-
karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır. İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular
eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır. - Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
- Unity3D Kurulumu
- Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
- Temel Düzeydeki C# Konuları
- 2D ve 3D Kavramı
- Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
- Kamera ve Işıklar
- Kullanıcı Girdileri - Nesnelerin Klonlanması
- Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
- Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
- LABİRENT OYUNU
- Sahneler Arası Geçiş İşlemi
- Kullanıcı Arayüzleri
- Sesler
- Animasyon
- YÜKSEK ZIPLAMA OYUNU
- Yapay Zekâ
- Invoke() Fonksiyonu
- Ienumerator() Fonksiyonu
- Veri Kaydetme
- MANTAR TOPLAMA OYUNU
- Raycast
- Efektler (Halo, Trail, Particle)
- Zaman Kavramı
- FPS OYUNU
- Arazi Tasarlama
- Görüntü Efektleri (Post Processing)
- Optimizasyon
Yazar Hakkında;
Mustafa Bayraktar
Zonguldak/Ereğli doğumludur. Memleketi Trabzon'dur. İlköğretim eğitimi Trabzon'un Şa l p a zarı ilçesindeki Sütpınar
köyünde başlayıp Trabzon Fatih İlköğretim okulunda tamamlanan yazarımız, lise eğitimini ise Trabzon Lisesinde
tamamlamıştır. Karadeniz Teknik Üniversitesi Türkçe Öğretmenliği bölümünden lisans mezunudur. Aldığı eğitimin aksine
lise yıllarından itibaren oyun yapımına merakı olması onu bu alanda çeşitli çalışmalar yapmasına vesile kılmıştır. Aradaki
boşluklarla beraber yaklaşık 15 yıldır oyun programlamayla ilgilenmektedir. Bugüne kadar birçok farklı platformda oyunlar
geliştirmiştir. Bunlardan bazıları: "Blitz 3D, Game Maker, Flash ve nihayetinde Unity 3D". Unity'nin güçlü bir oyun motoru
olması ve işleri son derece kolaylaştırması onu cezbeden noktaları olmuştur. Hâlihazırda özel bir oyun şirketinde
çalışmalarına devam etmektedir.Stok Kodu:9786056965463Boyut:135-210Sayfa Sayısı:320Baskı:1Basım Tarihi:2020-04Kapak Türü:KartonKağıt Türü:1.HamurDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.